środa, 6 lutego 2013

' Reprezentujesz soba wszystko, czym gardze . '

Lecz oczy którymi patrzę, zgubiły swój blask gdzieś.








Sama siebie nieraz miałam dość, serio.




W płaczu najśmieszniejsze jest to , że jedyna osoba , która mogłaby Ci pomóc , to ta przez którą płaczesz ..










 Jedyne co mnie tu trzyma, to grawitacja.






Codziennie zastanawiam się czy moje życie powinno właśnie tak wyglądać.  










Wiesz czego mi brak?
Poczucia bezpieczeństwa. Tej malutkiej myśli w głowie, która mówi mi, że jesteś i zawsze przy mnie będziesz, gdy stanie się coś złego.





 nigdy nie zabieraj człowiekowi wszystkiego co ma , bo wtedy nie ma nic do stracenia i jest zdolny do wszystkiego .









' Widzisz jej spojrzenie ? Przesiąknięte jest smutkiem , tęsknotą , czymś , czego pragnie ponad wszystko , coś , czego nigdy nie będzie miała .. ;/ 





' Przestań dawać złudne nadzieje . Może wzbudzają we mnie szczęście na jakiś czas , ale później to boli . Milion razy mocniej niż powinno . ;/





 



  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz